London door Gerechtshof op vingers getikt

10 april 2014

Bij mij is er in februari 2010 brand geweest, dat heb ik gemeld bij London Verzekeringen. Ze hebben toen een onderzoeksbureau op mij afgestuurd, en sindsdien hebben zij mij als verdachte aangemerkt. Ik zou de brand zelf hebben aangestoken. Ik heb dus geen uitkering van London ontvangen.

Eindelijk heb ik nu mijn recht gekregen, maar het heeft vier jaar geduurd! Uit het vorige week gewezen arrest van de het Gerechtshof blijkt dat het door London Verzekeringen ingeschakelde onderzoeksbureau Gorissen & van der Zande haar opdrachtgever op het verkeerde spoor heeft gezet en dat London  mij dus al die jaren ten onrechte een uitkering heeft geweigerd!

Ik heb helaas alle rechtsgangen in het Nederlandse rechtssysteem moeten bewandelen om mijn recht te verkrijgen. Het impliceert tevens dat London Verzekeringen er in casu alles aan heeft gedaan om een uitkering van de (brand)-schade te weigeren, ondanks het feit dat er nu door de hoogste rechterlijke instantie is geoordeeld dat dit ten onrechte was.

Voor mij toont dit  aan hoe belangrijk het is om een eigen expert in te schakelen als er door de verzekeraar een onderzoeksbureau wordt ingeschakeld. Tevens toont het aan op welke wijze verzekeraars het vertikken om hun polisvoorwaarden op rechtvaardige wijze toe te passen. Goed dat er nog kantoren (Krantz en Polak) zijn die werkelijk voor het belang van hun klant opkomen!

Dat London durft te adverteren dat ze “het samen doen” heeft voor mij een wrange bijsmaak…

M.A. Nas. te Den Haag

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts