Koersplan: fatsoen moet je doen!

16 mei 2012

Mijn spaarplan bij Koersplan liep op 1 mei af. In de 2e week van mei zou er uitbetaling plaats vinden. Op 9 mei heb ik ze gebeld met de vraag of alles in orde was. Er werd toen gezegd dat er misschien de 10e mei tot betaling zou worden overgegaan. Op 15 mei weer heb ik maar weer eens gebeld, toen lag het nog steeds klaar,maar zou waarschijnlijk deze week niet meer lukken.

Toen ik zei dat ik het geen manier van afhandelen vond,werd de verbinding gewoon verbroken. Dit vind ik een zeer slechte zaak en ronduit onfatsoenlijk.

Zij houden bewust mijn geld vast, en als ik er wat van zeg hangen ze op!!! Kan dit zomaar? Is hier iets aan te doen.?

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts