Klantgerichte Zilveren Kruis ellende

13 november 2013

Ik ben verzekerd bij het Zilveren Kruis. Ik wilde een aantal sessies starten bij Gerard Wouters van de Niranam behandeling. Dit is een alternatieve geneeswijze om lichamelijke pijnen (vanuit de geest) tegen te gaan. In het vergoedingen overzicht staat dat er bij 3 *** 40,- per dag wordt vergoed. Omdat hij echter onbekend is bij Zilveren Kruis moet ik het zelf betalen. Ik betaal al genoeg per maand aan zorgpremie. Ik vind dit echt belachelijk. Hij is ook een alternatieve geneeswijzer en dus hoor ik gewoon die 40,- per dag vergoed te krijgen. Verzekeringsmaatschappijen adverteren nogal veel met dat ze in het belang van hun klanten denken. Nou, dat kun je bij het Zilveren Kruis wel vergeten!

Marissa de Kort

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts