Kan dit door de beugel? Reageer!

8 maart 2012

Zojuist ontvang ik een factuur van Famed voor het plaatsen van een beugel bij onze zoon. Ik dacht goed verzekerd te zijn met twee sterren voor de tandarts.

Factuur is als volgt:
02-02-12 Beugel (tandarts) € 798    Vergoed € 516.59
02-02-12 Beugelconsult van diezelfde dag € 50   Vergoed € 36.80

Dus te betalen binnen een maand € 294,61 Tarieven staan niet op de website van betreffende tandarts.
Heb ik het Zilveren Kruis gebeld, krijg ik een jongeman die alles afdoet met:  tja, tandartsen vrije tarieven vanaf januari, niets aan te doen, niet onze schuld maar van de tandartsen.
Bel ik met Famed: tja dit moet u betalen, wij sturen alleen maar rekening, betalingsregeling is mogelijk, kosten € 35 en extra rentekosten, maximaal 8 termijnen.
Bij niet betalen, extra kosten en uiteindelijk deurwaarder. Alle partijen schuiven af en de consument is weer de dupe, veel betalen weing vergoed krijgen.
Kosten met bellen zilveren kruis, lange wachttijd, lokaal tarief, valt mee…  Kosten bellen met Famed 15 cent per minuut, € 1,50 dus..

Ben er zat van, veel ziektekosten, weinig vergoed, vervelende callcenters.

Wat kan ik doen???

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts