interventie van verzekeraarklachten.nl loont!

27 juni 2011

Ik had een schade aan mijn raamhor. Gelijk ingediend bij FBTO waar ik al 30 jaar verzekerd ben. FBTO weigerde de schade te betalen, omdat er in hun polis niets vermeld staat over vergoeding aan raamhorren, wel zonnenschermen. Ondanks vele pogingen bleef FBTO op zijn standpunt staan.
Vanmorgen nog eens gebeld naar FBTO en vermeld dat ik veel informatie heb kunnen opdoen via de site “verzekeraarklachten.nl” en dat ik het niet eens ben met de afwijzing en dat ik dit ga uitzoeken bij het digitale klachtenloket “verzekeraarklachten.nl”.
Toen werd het even stil en kreeg ik te horen dat zij mij terug zou bellen. Dat gebeurde binnen 10 minuten met de melding dat FBTO mijn schade alsnog gaat vergoeden.

Mijn dank aan het klachtenloket!

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts