ing ‘gunt verzekerden geen rust’…

30 juni 2011

Op weg naar Toscane stopten we even langs de kant van de weg om aan de andere kant van de weg even op een bankje te zitten en wat meegenomen cola te drinken. Er was een meertje, en er liepen nog een paar touristen rond. Plotseling wat lawaai, een auto scheurde weg, en een Italiaan die daar ook geparkeerd stond riep tegen ons dat we beroofd waren. In een paar seconden was een zijruitje ingeslagen en mijn tas was geroofd.
Telefonisch kontakt gehad met de reisverzekering, er werd meteen gezegd dat dit buiten de verzekering viel omdat je geen waardevolle spullen in de auto mag achterlaten. In de polisvoorwaarden lazen we daarna dat een rustpauze een uitzondering is. We zijn naar een ING-vestiging gegaan, daar werd naar ons verhaal geluisterd en het werd opgetekend in een interne mail. De medewerkster zei dat er binnen 2 weken een reaktie zou komen van ING. Er zijn nu 3 weken voorbijgegaan en ING heeft nog steeds niets van zich laten horen.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts