hoe professioneel is de schade-expert? Let op!

13 juli 2011

Een inbraak in mijn camper viel onder de Unigarant doorlopende reisverzekering. De tv, satelliet ontvanger,schade aan de wagen etc. zijn vergoed door de verzekering van de Nederlandse Kampeer auto club. Ging nu om verrekijker,toilettas,mp3 speler,radio,elektrische tandenborstel en meer van dat kleine spul. Mp3 en radio vielen onder kostbaarheden en waren dus niet verzekerd. Een expert van Vidi expertise uit Eibergen gesproken.

Deze heer werkt in opdracht van Unigarant Verzekeringen. Deze expert eist van mij dat ik een door hem met de hand geschreven 6 pagina’s tellend gespreksverslag teken. Dit weiger ik omdat er naderhand door hem allerlei wijzigingen in kunnen worden aangebracht. Feit is namelijk dat expert steeds probeert mijn woorden te verdraaien. Gehele gesprek is door mij op de band opgenomen. Expert weigert een geprint verslag te leveren opdat ik dat kan ondertekenen.Weigert mij ook kopieën van zijn verslag te laten maken. Probeert mij te chanteren door te zeggen dat de schade nu niet uitgekeerd zal worden.

Voorwaar geen toonbeeld van correct en professioneel optreden. Nu verkeer ik in de luxe positie dat ik kan denken: “Dan maar geen schade uitkering”. Ik vrees echter dat veel mensen zich laten chanteren en dus dit zeer fraude gevoelige proces verbaal tekenen.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts