het zal Amlin een rotzorg zijn

1 mei 2012

Kijk uit met verzekeraar Amlin! In dec 2010 heb ik een ongeval gehad met mijn auto wat niet mijn schuld was. De tegenpartij erkende ook schuld. Deze is verzekerd bij Daimler die de zaak weer onderbrengt bij Amlin.
Vanaf dag 1 heeft Amlin tegengewerkt. Eerst een onderzoek,dan kloppen rapporten weer niet,dan stellen zij een accountant in die de boeken onderzoekt (heb nl een eigen bedrijf),dan zeggen ze weer dat ze wachten op het resultaat van de accountant, dan weer kloppen de gegevens van het ziekenhuis en de huisarts niet. Al met al heb ik in samenwerking met DAS er alles aan gedaan om alles zoals gevraagd aangeleverd en nog is Amlin niet tevreden. Alle onzerzoeken van experts tot aan de accountant kloppen. Nog wil Amlin mij niet schadeloos stellen. In een kortgeding heeft Amlin de zaak verloren en mij de vaste kosten van het jaar 2011 moeten betalen maar ook hiertegen is Amlin in beroep gegaan en ben ik hier weer mee bezig. DAS heeft uiteindelijk besloten deze zaak van mij over te dragen aan een advocaat omdat zelfs DAS hier niets meer van begrijpt en er dingen gebeuren waar de honden geen brood van lusten.
Nu moet ik in een bodemprocedure mijn recht halen wat wel heel lang kan gaan duren. Al met al ben ik dus vanaf dec 2010 niet meer in de gelegenheid om te kunnen werken door het ongeval omdat ik mijn kracht in mijn linkerhand voor 40% kwijt ben en constant hoofdpijn en nek klachten heb. De klanten die ik had zijn inmiddels naar een ander bedrijf gegaan dus heb ik niets meer over.

Hoe kan het toch mogelijk zijn dat een verzekeringsmaatschappij schuld erkent maar toch niet overgaat tot schadeloosstelling? Er bestaat toch ZORGPLICHT van een verzekeringsmaatschappij t.o.v een gedupeerde? Ik ben ten einde raad en de kosten zowel prive als zakelijk lopen maar door, maar het  zal Amlin een zorg wezen…

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts