haastige spoed is soms ook goed!

3 september 2011

Op 28 juni 2011 is er hagelschade gemeld bij mijn tussenpersoon via Independer. Vervolgens is er een onafhankelijke schade-expert geweest die een rapport heeft opgesteld en dit zeer snel doorgestuurd heeft naar mijn tussenpersoon. Voor zover liep alles prima. Ik kreeg per email bevestiging dat mijn schade officieel gemeld was en behandeld werd van Independer. Vervolgens heb ik de tussenpersoon zelf benaderd hoelang de uitkering van schade zou duren. Na het rapport te hebben gehad van de expert, was naar eigen zeggen de maximale duur van het rapport doornemen en uitbetalen 5 werkdagen. Echter na een aantal dagen hoorde ik niks meer, heb toen weer gebeld. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die aangaf dat de schade 17-08-2011 uitgekeerd was naar mijn rekeningnummer. Vervolgens heb ik de dagen erop natuurlijk elke dag gekeken, zonder uitbetaling kon ik geen nieuwe auto kopen dus dit was erg belangrijk voor me. De dagen erop volgden een reeks van telefoontjes naar Bruns ten Brink, die voet op stuk hielden het overgemaakt te hebben. Daarna heb ik een klacht bij Independer over mijn tussenpersoon ingediend en heeft Independer met hem contact opgenomen. Toen werd er opeens gezegd dat de betaling foutief was en de bank het weer had teruggestort. Er zou opnieuw een overboeking zijn gedaan, dus ik moest het uiterlijk woensdag 31 augustus hebben (inmiddels alweer 2 weken verder dus). Opnieuw heb ik de dagen erop elke dag contact gehad, waar mijn geld nu bleef. Ook 31-8-2011 was de betaling niet binnen. Helaas de dag erop ook niet, uiteindelijk heb ik toen Verzekeraarklachten.nl verzocht om de zaak ter hand te nemen. Ik kreeg binnen het half uur een reactie terug dat ze de zaak zouden oppakken. Ik had de volgende dag mijn geld en krijg bovendien een vergoeding voor de wachtdagen en telefoonkosten!

Ik raad een ieder die problemen heeft met zijn/haar verzekeraar dit zeker te melden op deze website, het is de moeite waard!

met vriendelijke groet,

S.S.

 

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts