Goudse: turbo-klantgerichtheid
Op 23 juni jl. werd mijn auto -een bomvolle en supermooie Golf – gestolen. Uiteraard meteen gemeld bij mijn verzekeraar, de Goudse.
Van meet af aan was er geen enkele snelheid in de afwikkeling te bespeuren, ik moest voortdurend achter alles aanbellen, het hielp echter niks!
Ik heb eerst een onderzoeker van het onderzoeksbureau Hoofddorp op bezoek gehad en die stelde me vragen op een manier alsof ik de auto zelf gestolen had. Toen hij voor de tweede keer kwam gedroeg hij zich nóg intimiderender, zodat zelfs mijn buren zich over zijn luidruchtig optreden hebben verbaasd. Alsof hij van de politie was en ik de verdachte, totaal niet klantgericht dus!
Nu zijn wij dus ruim vier maanden (!) verder en ik heb inmiddels een klacht bij de directie van de Goudse ingediend, want de schadebehandelaar liet ondanks herhaalde herinneringen, niks van zich horen. Nu heb ik net een reactie van de Goudse gekregen, nota bene van de directie, maar die doet dus net alsof er niks aan de hand is. Ze hebben gewoon wat meer tijd nodig, alle informatie is nog niet verwerkt. Geen excuus voor de trage afwikkeling, geen enkel fatsoen hebben ze daar!
Ik zie dat deze verzekeraar op haar website zegt: ‘ervaar hier wat ons zo bijzonder maakt’. Nou dat weet ik nu wel: vertragingstactieken en verder gewoon niet zeggen wat er nu in feite aan de hand is. En ondertussen, na dik vier maanden ergernis, weet ik nog steeds helemaal niks en heb ik ook nog geen cent gezien. Ze prijken ook met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Dat blijkt dus in de praktijk een regelrechte aanfluiting! Voor mij snel een andere verzekeraar als de zaak straks klaar is!!
M.A. te Hoofddorp
Het bericht Goudse: turbo-klantgerichtheid verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.