Glashelder verzekerd voor niets

6 januari 2014
Op een zondag (begin oktober) met een hevige regenval heb ik in huis een overstroming gehad waarbij de brandweer nog is geweest met pompen. Doordat er 10cm water door mn hele huis stond zei de brandweer dat ik mn verzekering moest bellen. Dat gedaan, en de maandag stond er idd een taxateur aan de deur voor de schade..

Die zag dat alles onder had gestaan en nam wat kleding en schoenen alsmede een stukje muur mee voor de schade wat 2360 euro bedroeg.. De taxateur zei er komt nog meer schade zie ik maar je kunt me bellen als het zover is…

Het droogde op en een goede maand later was de schade goed zichtbaar en dus de man gebeld over de restschade..

3 banken 2 tafels 4 keukenstoelen en een kleed in de kamer waren beschimmeld en stonken enorm.

Ohhhw maar dat kwam wel goed zei de taxateur en hij hoefde het niet eens te zien daar hij het al had verwacht..

Nu stonden de meeste spullen er nog geen jaar dus is vrij nieuw.. Na n maand heen en weer bellen met de verzekering en de taxateur er ging werkelijk alles mis in die tijd en de taxateur ging tussendoor nog ff op vakantie..

Wat kan ik krijgen voor mn spullen? 700 euro boden ze aan.

Pislink werd ik er van, ook omdat ik al sinds de ramp niet meer in mn huisje woont… De eerste tijd deed ik het met hotels, maar ik kon het niet meer betalen, maar ook geen meubels kopen.. Zelfs mijn bed stinkt nog

Interpolis Glashelder maar ik ga zo wél naar de bliksem op deze manier, de spullen kosten minimaal 10.000 om het weer te kopen…

Ik heb 8 jaar geleden hetzelfde meegemaakt met Interpolis en ik ben nu sinds al 26000 benadeeld door mijn eigen verzekering….

Bellen heeft geen zin daar ik ze niet meer aan de lijn krijg of ze zeggen dat de behandelaar er niet is…

Moet ik dan nu verder aan de bedelstaf??????

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts