boevenbende bij Turien

11 april 2017

Ik heb een inboedelverzekering bij Turien Assuradeuren in Alkmaar lopen. Op hun website zeggen ze dat je bij hen GOED VERZEKERD bent. Dát heb ik gemerkt!

Ik heb een waterschade als gevolg van een kapotte kraan bij hen gemeld, dat is nu meer dan een jaar geleden, op 25 maart 2016.
Daarna wezen ze de schade af nadat hun expert zijn werk niet goed had gedaan en niet goed bij de woningbouwvereniging had geïnformeerd: er volgens de expert zou geen sprake zijn geweest van een kapotte kraan. Sterker nog: ze bestempelden me als een leugenaar door te zeggen dat de kraan niet kapot was, maar gewoon open had gestaan!

Inmiddels heb ik het bewijs aangeleverd dat wél sprake was van een kapotte kraan die de woningbouwvereniging heeft vervangen en nu heeft mijn schadecoach gevraagd om de zaak eindelijk af te wikkelen, maar Turien doet niets anders dan vertragen door met smoesjes te komen dat ze het nog moeten uitzoeken terwijl ze alle informatie al op 21 februari jl. hebben ontvangen.

Na diverse aanmaningen en zelfs dreiging met een rechtszaak heeft Turien nog niet eens meer het fatsoen om te reageren!En ik ben de klos want ik wacht al meer dan een jaar op vergoeding van de schade.

Mensen, pas op, dit is een boevenverzekeraar, ze maken je voor leugenaar uit en weigeren betalen als je er gewoon recht op hebt. Ik ga hier zo snel mogelijk weg, want ik betaal mijn premie natuurlijk niet aan een stelletje oplichters!

M. Jomli – Den Haag

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts