Frisia: lak aan voorschriften
Ik heb een claim bij Frisia ingediend wegens waterschade. Het loopt nu al meer dan een half jaar en ik heb alleen maar ellende, onduidelijkheden en vertragingen ervaren bij deze verzekeringsclub. Eerst was er al gekissebis over de betaling van de schade en toen ze daarna ineens een andere manier van uitkeren voorstelden ben ik op zoek gegaan naar een contra-expert.
Ik ben blij dat ik die heb genomen, want ik krijg nu wél een veel hoger schadebedrag uitgekeerd, maar nu doet Frisia weer moeilijk over de kosten van de contra-expert. Daar loopt nu een officiële directieklacht voor, maar uit de brieven die ze sturen blijkt dat ze bij Frisia nog niet eens weten hoe zo’n klachtenprocedure in zijn werk gaat. Zelfs de directeur lapt de regels voor klachtenafhandeling aan zijn laars en maakt zich er met een jantje-van-leiden af!
Op hun website zegt Frisia: “ Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening . Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. “
Nou, écht niet, ze weten nog niet eens hoe de regels zijn! Voorlopig ben ik dus nóg niet van mijn kopzorgen af en door de houding van Frisia ben ik genoodzaakt om naar het Kifid te gaan. Frisia, een prutdienstverlener waar je beter weg bij kunt blijven!
Fiet V. te Den Haag
Het bericht Frisia: lak aan voorschriften verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.