Frisia: lak aan voorschriften

27 januari 2016

Ik heb een claim bij Frisia ingediend wegens waterschade. Het loopt nu al meer dan een half jaar en ik heb alleen maar ellende, onduidelijkheden en vertragingen ervaren bij deze verzekeringsclub. Eerst was er al gekissebis  over de betaling van de schade en toen ze daarna ineens een andere manier van uitkeren voorstelden ben ik op zoek gegaan naar een contra-expert.

Ik ben blij dat ik die heb genomen, want ik krijg nu wél een veel hoger schadebedrag uitgekeerd, maar nu doet Frisia weer moeilijk over de kosten van de contra-expert. Daar loopt nu een officiële directieklacht voor, maar uit de brieven die ze sturen blijkt dat ze bij Frisia nog niet eens weten hoe zo’n klachtenprocedure in zijn werk gaat. Zelfs de directeur lapt de regels voor klachtenafhandeling aan zijn laars en maakt zich er met een jantje-van-leiden af!

Op hun website zegt Frisia: “ Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening . Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus.

Nou, écht niet, ze weten nog niet eens hoe de regels zijn! Voorlopig ben ik dus nóg niet van mijn kopzorgen af en door de houding van Frisia ben ik genoodzaakt om naar het Kifid te gaan. Frisia, een prutdienstverlener waar je beter weg bij kunt blijven!

 

Fiet V. te Den Haag

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts