FBTO de weg kwijt

6 juli 2014

Ik heb in april een klacht op deze site geschreven over FBTO, omdat ze mijn schade niet wilden uitkeren omdat er aan het huis van de buren sprake was van achterstallig onderhoud. Dat heeft natuurlijk natuurlijk niks met mijn huis te maken, want dat is prima onderhouden. Nu heb ik de Schadecoach moeten inschakelen en  na enkele mails ging FBTO ineens overstag. Wat apart toch weer….  éérst bleef men bij mij een paar keer weigeren, toen bij de Schadecoach, maar toen deze dreigde met een rechtszaak kozen ze uiteindelijk eieren voor hun geld. Mijn schade wil men nu ineens compleet vergoeden.

Maar nu begint het gezeur weer opnieuw. Niet over de schade, maar over de kosten (van Schadecoach) die ik heb moeten maken vanwege de onrechtmatige houding van FBTO. Eerst wilden ze nog niet eens de helft betalen, nu nét wat meer dan de helft, maar nog steeds niet alles. Nou moet Schadecoach daarvoor naar de rechter, alleen vanwege het getraineer van FBTO. Nu worden de kosten alleen maar weer hoger, want hoe langer ze met de zaak bezig zijn hoe meer het kost.

Op mijn klacht in april had FBTO (de webcare afdeling)  gereageerd met de woorden: “Wat een verhaal Wilvid M! Ik lees dat je erg ontevreden bent over de tegenstrijdigheden in de communicatie. Dat kan ik me voorstellen. Dit is niet hoe wij je schade willen afhandelen .

Nou, het blijkt maar weer dat zo’n webcare afdeling alleen maar mooie -loze- woorden gebruikt en dat FBTO verder gewoon doorgaat met hun klant-onvriendelijke beleid. Zodra deze schade is geregeld ben ik weg bij deze waardeloze verzekeraar!

Wilvid M.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts