FBTO blundert, maar een sorry? Ho maar!

17 mei 2012

 

Ik heb een klacht over FBTO . Eerst lezen ze de stukken niet, vervolgens laten ze niets van zich horen en uiteindelijk registreren ze mij nota bene als fraudeur. En dat alles nadat er bij me was ingebroken en nadat ik bezoek gekregen had van een onderzoeksbureau. Vervolgens wilde men mij de nota van de kosten voor het onderzoek presenteren!

Uiteindelijk krijg ik na veel gemail eindelijk een mailtje (lees onderstaand bericht)  terug dat het een foutje was. Maar excusus? Ho maar. Zelfs de afdelingsmanager weet kennelijk niet hoe het hoort! En dan heb ik het nog niet over de manier waarop ze me via de telefoon te woord hebben gestaan, ronduit racistisch! Een hele slechte beurt voor FBTO in een zaak die nu al vanaf de Kerst duurt.

Geachte klant, 

In uw laatste mailbericht gaf u aan dat u FBTO reeds op 25 december 2011 op de hoogte heeft gesteld van de vermissing van de edelstenen. Wij hebben het dossier nog eens doorgenomen en in onze administratie bevindt zich inderdaad een mail van 25 december 2011, waarin u de vermissing van de edelstenen opgeeft. U verklaart in deze mail dat de stenen een waarde vertegenwoordigen van € 3.085,00. Ik vind het heel vervelend dat deze mail niet eerder door ons is meegenomen in de beoordeling van deze kwestie.

Op basis van deze gegevens blijkt dat u ons dus in een eerder stadium op de hoogte heeft gebracht van het verlies van de bewuste edelstenen. Ik zal daarom de fraudemaatregelen doorhalen. Ik kan helaas niet bepalen of de door u geclaimde goederen zijn gedekt op uw verzekering. Het dossier zal ik daarom opnieuw aanbieden aan de afdeling Schaderegeling. Ik heb deze afdeling bereid gevonden om uw dossier te beoordelen.

U ontvangt binnen 7 dagen  een inhoudelijke reactie op deze aanvullende schadepost.

 

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,

Achmea I Achmea Claims Organisatie
Afdelingsmanager Diensten

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts