Doffe ellende Kifid

10 augustus 2017

Ik heb begin augustus (vorig jaar!) een zaak bij het Kifid aangemeld. Na enkele maanden was het ineens stil en nu wacht ik al vijf maanden op een reactie van ze. Ik heb op 18 juli jongstleden daarover een klacht ingediend omdat ze de zaken gewoon laten liggen en niet het fatsoen hebben om op een klacht daarover te reageren. Als ik op deze website kijk en ook op andere fora, dan zie ik dat iedereen die met het Kifid te maken heeft gehad, over de trage werkwijze klaagt.

We zijn dus, nadat ik een klacht heb ingediend over de manier van werken, nu opnieuw drie weken verder, maar het Kifid reageert gewoon nergens op.

Maar wat blijkt? Als de Schadecoach een brief naar het Kifid (met de vakpers in CC) stuurt en ze weten dat de zaak in de publiciteit komt, dan kan het Kifid ineens na twee dagen reageren!

Maar bij de ‘gewone’ verzekerde heeft het Kifid niet het fatsoen om een normale reactie te geven, en als dossiers gewoon maanden blijven liggen dan vegen ze daar kennelijk de kont mee af.
Een aanfluiting van de bovenste plank, het Kifid. je kunt beter naar de rechter stappen!

A. Abbas

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts