Lelijk de mist in met Univé
Wij hebben lekkage gekregen bij de afvoer van de douchecabine, waardoor water in de betonvloer is gekomen en het parket omhoog getrokken is. Dat hebben we online op 17 maart jl. bij Univé gemeld, maar je moet natuurlijk in de tussentijd wél kunnen douchen. Dus we hebben diezelfde dag een nieuwe douchecabine besteld, die kon ik zelf wel plaatsen. Ik heb dat op 23 maart, dus zes dagen later gedaan. Dat is al lang zat om zonder douche te zitten met je gezin.
Op 25 maart kwam de verzekeringsexpert en ik heb hem alles uitgelegd en laten zien waar de waterschade was begonnen. Nu ineens vindt Univé dat zij de oorzaak niet hebben kunnen vaststellen omdat ik de douchecabine al verwijderd had, maar dat is onzin, want je kunt nog steeds duidelijk zien waar de lekkage vandaan kwam.
Ik wil de lezers waarschuwen voor de klant-onvriendelijke praktijken van Univé, want je oogst bij een schade wrange vruchten bij deze verzekeraar!
F. G. te Zaandam
Het bericht Lelijk de mist in met Univé verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.