Lelijk de mist in met Univé

31 maart 2019

Wij hebben lekkage gekregen bij de afvoer van de douchecabine, waardoor water in de betonvloer is gekomen en het parket omhoog getrokken is. Dat hebben we online op 17 maart jl. bij Univé gemeld, maar je moet natuurlijk in de tussentijd wél kunnen douchen. Dus we hebben diezelfde dag een nieuwe douchecabine besteld, die kon ik zelf wel plaatsen. Ik heb dat op 23 maart, dus zes dagen later gedaan. Dat is al lang zat om zonder douche te zitten met je gezin.

Op 25 maart kwam de verzekeringsexpert en ik heb hem alles uitgelegd en laten zien waar de waterschade was begonnen. Nu ineens vindt Univé dat zij de oorzaak niet hebben kunnen vaststellen omdat ik de douchecabine al verwijderd had, maar dat is onzin, want je kunt nog steeds duidelijk zien waar de lekkage vandaan kwam.

Ik wil de lezers waarschuwen voor de klant-onvriendelijke praktijken van Univé, want je oogst bij een schade wrange vruchten bij deze verzekeraar!

F. G. te Zaandam

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts