Chaos bij ongeïnteresseerd VGZ
De klantenservice bij VGZ is werkelijk een drama en ik vraag me af waarom deze afdeling bij VGZ bestaat, want je wordt als een achterlijk klein kind behandeld. Vorig jaar ben ik overgestapt naar VGZ,maar ik heb nu al spijt als haren op mijn hoofd. Ik probeer vanaf februari dit jaar een zorgpas aan te vragen. Via e-mails en telefonisch en telkens beloven ze van alles. Over 2 weken zou ik mijn pas krijgen, maar inmiddels loopt dit dus al 5 maanden. Vandaag 1 juli 2016 weer contact opgenomen met de klantenservice omdat ik over 2 weken op vakantie ga. En raad eens wat: sorry meneer, U ontvangt uw pas over 2 weken. Ik wordt hier zó moe van en dan vraag ik: kunt u mij dan helpen om dit te bespoedigen en dan is het antwoord direct: nee.
Ze hebben daar geen enkele empathie met hun klanten, maar goed, we zullen nu op vakantie gaan zonder Zorgpas. Blijkbaar heeft VGZ te veel klanten en te weinig pasjes.
Een ding is voor mij zeker: nooit, maar dan ook nóóit meer bij VGZ. Stel je voor dat je nu écht hulp nodig hebt, dan heb ik niets om te laten zien. Het kan ze bij VGZ niks schelen! Met hun logo zeggen ze: wij zijn er als het nodig is. Nou, dat is de grootste leugen die er bestaat! Het is een (veel te grote) ongeïnteresseerde ballentent!
VGZ: lees op internet en ook op deze website hoeveel klachten er zijn over jullie, ik ben de zoveelste klant al die wegloopt, wordt eens een keer wakker!
Miquel Boudin
Het bericht Chaos bij ongeïnteresseerd VGZ verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.