Centraal Beheer zicht kwijt.

21 oktober 2013
Eind juli had ik ruitschade aan mijn auto welke is gerepareerd door Carglass. De factuur hiervan netjes opgestuurd naar Centraal Beheer. Een aantal weken later ontving ik een herinnering van Carglass dat hun factuur nog niet was voldaan. Ik daarover contact gehad met Centraal Beheer en deze zouden de schadeafdeling hierover informeren. Twee weken later nog geen reactie ontvangen en wederom contact gezocht met CB. Wederom de toezegging dat men ermee aan de slag zou gaan. Twee weken geleden ontving ik een aanmaning van Carglass omdat CB nog de factuur nog steeds niet had betaald. Ook nú weer contact met hen opgenomen en ik kreeg wéér de toezegging dat ze ermee aan de slag zouden gaan. Ik heb eveneens een officiële klacht ingediend waar óók niet op wordt gereageerd.

Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd. Centraal Beheer gaat wel door roeien en ruiten om niet te hoeven betalen! In hun reclame zeggen ze aan alles te denken. Behalve aan reageren…..

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts