Centraal Beheer klant-onvriendelijk

9 augustus 2015

Ik ben verzekerd bij Achmea; ik heb daar een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering. Ik had paar weken terug een schade ingediend over mijn laptop. Mijn Acer laptop is gevallen en is op dus defect. Na de val ben ik gelijk naar de dichtstbijzijnde reparatiewinkel gegaan om de schade te laten onderzoeken. Totale reparatiekosten €429,99.

Diezelfde dag heb ik contact opgenomen met Achmea en heb ik mijn schade gemeld, daarbij heb ik ook foto’s gevoegd van de schade + het aankoopbewijs. Een paar dagen later belde mevrouw Jeanine Peters van Achmea speciale zaken mij op. Ze voerde het gesprek op een manier alsof ik een fraudeur was! Ze vond heel opvallend dat ik dezelfde laptop ook in 2014 heb laten vallen.

Nou, jammer dan, maar ik ben helaas ook maar een gewoon mens. Ik maak dus onbedoeld ongelukken. Na dat gesprek heb ik nog een reparatiebon van 2014 opgestuurd ten bewijs dat het niet om dezelfde schade gaat. Tot aan de dag van heden heb ik nog niets gehoord. Ik ben zelf een scholier en ik maak veel verslagen, die moeten af zijn voordat school weer begint. Ik zit voorlopig nog steeds met een defecte laptop thuis. Maar dat Achmea mij op zo’n manier behandelt vind ik dus totaal niet kunnen. Verre van klantvriendelijk! Ze denken aan van alles, behalve aan de klant!

Fatma Sarican

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts