Centraal Beheer klant-onvriendelijk
Ik ben verzekerd bij Achmea; ik heb daar een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering. Ik had paar weken terug een schade ingediend over mijn laptop. Mijn Acer laptop is gevallen en is op dus defect. Na de val ben ik gelijk naar de dichtstbijzijnde reparatiewinkel gegaan om de schade te laten onderzoeken. Totale reparatiekosten €429,99.
Diezelfde dag heb ik contact opgenomen met Achmea en heb ik mijn schade gemeld, daarbij heb ik ook foto’s gevoegd van de schade + het aankoopbewijs. Een paar dagen later belde mevrouw Jeanine Peters van Achmea speciale zaken mij op. Ze voerde het gesprek op een manier alsof ik een fraudeur was! Ze vond heel opvallend dat ik dezelfde laptop ook in 2014 heb laten vallen.
Nou, jammer dan, maar ik ben helaas ook maar een gewoon mens. Ik maak dus onbedoeld ongelukken. Na dat gesprek heb ik nog een reparatiebon van 2014 opgestuurd ten bewijs dat het niet om dezelfde schade gaat. Tot aan de dag van heden heb ik nog niets gehoord. Ik ben zelf een scholier en ik maak veel verslagen, die moeten af zijn voordat school weer begint. Ik zit voorlopig nog steeds met een defecte laptop thuis. Maar dat Achmea mij op zo’n manier behandelt vind ik dus totaal niet kunnen. Verre van klantvriendelijk! Ze denken aan van alles, behalve aan de klant!
Fatma Sarican
Het bericht Centraal Beheer klant-onvriendelijk verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.