Centraal Beheer ballentent van de bovenste plank
In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.
Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken om door te verbinden naar de vorige contact persoon en zo doe je elke keer het zelfde verhaal. “doorverbinden is niet onze manier van werken” zeggen ze….
Gesprekken van 30 minuten zijn geen uitzondering, maar zonder enig resultaat.
Vanaf 1 maart 2019 en het laatste contact was op 11 april 2019 met:
L.B.==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R. vd H. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R.v.d. K. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
Mevr. S. ==> telefonisch op haar verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
E.G. ==> 11 april telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie. Het is te gek voor woorden hoe deze ballentent werkt, zonder enig oog/oor voor het belang van de klant!
Fam. Wolswijk
Het bericht Centraal Beheer ballentent van de bovenste plank verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.