Centraal Beheer ballentent van de bovenste plank

19 april 2019

In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.
Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken om door te verbinden naar de vorige contact persoon en zo doe je elke keer het zelfde verhaal. “doorverbinden is niet onze manier van werken” zeggen ze….

Gesprekken van 30 minuten zijn geen uitzondering, maar zonder enig resultaat.
Vanaf 1 maart 2019 en het laatste contact was op 11 april 2019 met:
L.B.==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R. vd H. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R.v.d. K. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
Mevr. S. ==> telefonisch op haar verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
E.G. ==> 11 april telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie. Het is te gek voor woorden hoe deze ballentent werkt, zonder enig oog/oor voor het belang van de klant!

Fam. Wolswijk

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts