CED Claimservices: één groot drama

10 juni 2018

Ik heb afgelopen februari een schade gemeld, in april had CED claimservice pas tijd om een expert te sturen. Op 1 mei heeft de expert het rapport naar Nedasco verstuurd maar er is nog niets afgewikkeld. ik heb bij verzekeraar Hoy Hoy geklaagd maar die verwijst mij weer terug naar CED en die beloven van alles maar laten daarna niets meer van zich horen. Nedasco kun je als particulier niet bereiken, wat een zooitje daar!

Jos Strijbosch

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts