Bouwdepot betalingen komen niet of duren te lang
Na het opsturen van diverse facturen en declaraties heb ik al meerdere malen gemerkt dat er bepaalde facturen niet betaald worden, door elke keer een andere reden… Na diverse problemen heb ik zelf naar ASR gebeld, toen heb ik een account manager gesproken (wat heel zeldzaam is) en afgesproken dat ik diverse spullen aangeschaft via marktplaats kon declareren en ik zou een voorschot krijgen uit mijn bouwdepot. Dit is uiteindelijk niet gebeurd en niemand wist van iets… inmiddels zijn er nog meer facturen geweest die geweigerd werden en mijn financiele problemen liepen op… op de dag van vandaag zit ik bijna 5 cijfers in de schulden hierdoor en is mijn verbouwing al ruim 2 maanden uitgelopen, nu kan ik mijn hypotheek niet meer betalen… na de laatste brief is er een kleine 600euro overgemaakt bij wijze van “goodwill” van ASR, voor mij is het meer een druppel op een gloeiende plaat.
2e punt is dat de uitbetalingen die wel gedaan worden ruim 3-4 weken duren, dit is buiten proportioneel lang, ik heb dit geld niet en de tijd niet om erop te wachten.
Gewenste Oplossing:
De betalingen die ik heb gedaan en de ingediende facturen uitbetaald zien zodat ik de verbouwing kan voortzetten. Dan kan ik probleemloos mijn hypotheek betalen, en mijn dagelijkse boodschappen doen. Dit is in pricipe mijn geld, waar ik maandelijks voor betaal.
Het bericht Bouwdepot betalingen komen niet of duren te lang verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.