BookingProtect waardeloos

21 augustus 2017

Bij het boeken van tickets voor Andre Rieu op het Vrijthof in Maastricht hebben wij een verzekering afgesloten om eventueel te kunnen annuleren en helaas waren de omstandigheden later zodanig dat wij een beroep moesten doen op deze verzekering.

Wij ondervonden toen een hele reeks aan problemen waardoor ons gewoon onmogelijk werd gemaakt een claim in te dienen:

– De voertaal is Engels, dit was voor ons geen probleem, maar gezien het gemiddelde publiek van Andre Rieu wat ouder is, is dit voor velen onwenselijk.
– De (op zich niet vreemde) eis om een doktersverklaring te overleggen, bleek een onmogelijke opgave. In Nederland blijkt geen enkele medische instantie of arts deze verklaring af te geven. Feitelijk wordt er dus aan een Nederlander een verzekering verkocht waar een (in Nederland) onmogelijke vereiste aan wordt verbonden.
– Verder werden er geheel tegen de verzekeringsvoorwaarden in, onredelijke vragen gesteld over waarom de overige personen eveneens wilden annuleren. De verzekering gold voor de gehele boeking en niet alleen voor 1 ticket.
– ALLE documenten die wij probeerden te uploaden als bewijsstukken konden NIET worden verzonden. En deze voldeden ABSOLUUT aan de gewenste bestandsformaten en bestandsgroottes.
– Op meerdere klachten, vragen om opheldering en meer klachten is tot op heden GEEN ENKEL antwoord ontvangen.Wij ondervonden toen een hele reeks aan problemen waardoor ons gewoon onmogelijk werd gemaakt een claim in te dienen:

Ik concludeer dat deze verzekering totaal nutteloos is. Op internet blijkt dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen over Bookingprotect.

Ronald van Kleeff

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts