Bemoediging over bemiddeling

13 juni 2012

Na een voorstel van ASR omtrent een woekerpolis zijn wij gedeeltelijk akkoord gaan en de polis werd uiteindelijk omgezet in een spaarvariant. Maar de polis was na 4 maanden nog steeds niet opgemaakt, tussenpersoon rappelleerde, maar er gebeurde al die tijd niets.
Na contact met Verzekeraarklachten.nl kwam alles ineens in een stroomversnelling, zo leek het eerst. Maar hierna ontvingen we toch het polisblad niet. Duurde weer 4 maanden, inmiddels 8 dus maanden na ons akkoord. We kwamen geen stap verder. Eén mailtje naar Verzekeraarklachten.nl en de polis werd ons dezelfde dag toegestuurd. We begrijpen niet waarom service niet een natuurlijke zaak mag zijn. Maar BEDANKT voor jullie bemiddeling, anders zaten wij nog steeds te wachten. Succes met jullie werk. Het blijkt hard nodig te zijn. H. Heijstek

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts