ASR laat verzekerde stikken

29 oktober 2015

Ik heb een inbraak gehad en ik heb alles bij mijn verzekeraar ASR geclaimd, maar die doet niet anders dan de boel vertragen. Eerst duurt het een eeuwigheid voordat hun expert iets laat horen omdat ze mij onder het mom van regelrechte leugens als fraudeur willen bestempelen. Dan hoeven ze namelijk helemaal niks uit te keren.

Nu heb ik een eigen expert genomen maar ineens willen ze de kosten daarvan niet betalen. Zonder reden op te geven zeggen waarom zeggen ze  dat ze het niet redelijk vinden dat mijn expert er meer uren in heeft zitten dan hun eigen expert, ze blijven gewoon weigeren. Ondertussen keren ze niet uit omdat ik de gestolen zaken beter moet aantonen.  Dús heb ik weer mijn eigen deskundige nodig, maar die betalen ze niet. Nu kan ik geen kant op omdat ik zelf de kosten van mijn eigen deskundige niet kan betalen.

Ik heb ze dit vanmorgen uitgelegd, maar daarop kreeg mijn eigen expert een mailtje dat ze niet meer naar mij reageren. Ik heb zelden zo’n onbeschofte verzekering gezien en zodra deze schade afgelopen is ben ik de eerste die bij deze oplichtersbende weg is!

Als je een verzekering bij ASR hebt lopen, wees gewaarschuwd en verander van verzekering voordat je een schade hebt, want anders heb je het nakijken want ze laten ze je gewoon stikken!

R.Verstappen – Roermond

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts