Anderzorg is kennelijk een heel andere zorg….
Anderzorg heeft een slecht functionerende wijze van facturatie te hebben. Als je dan als klant contact zoekt hang je eerst tijden aan het 0900-nummer (met je mobiele nummer) want wie heeft er nog een vaste lijn tegenwoordig? Dat is in het klantbelang en heet persoonlijke benadering!
Mijn ervaring was na enkele malen dat de verbinding gewoon werd verbroken! Weg geld en ook geen antwoord dus! Vervolgens ben ik gaan zoeken naar een contactformulier.
Deze op de site van Anderzorg ingevuld en nu 2 maanden later krijg ik een deurwaardersbrief van Anderzorg en de mededeling dat ze mij hebben aangemeld bij 1 of ander wanbetalersbestand.
Even voor de goede orde: ik betaal altijd! Hoe vreemd is het dat ik nu vanaf december 1x een herinneringsbrief voor de premie van september 2011 heb gehad terwijl men de betreffende factuur nooit heeft toegezonden? In plaats van antwoord op mijn vraag om een factuur en betaalkenmerk krijg ik nu dus gegarandeerd extra kosten door een gebrekkige administratie aldaar.
Daar dit voor mij in 2 jaar de zoveelste aanvaring met de slechte dienstverlening is ga ik er nu ook voor zorgen dat dit aan de kaak word gesteld.
Het bericht Anderzorg is kennelijk een heel andere zorg…. verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.