Anderzorg is kennelijk een heel andere zorg….

18 februari 2012

Anderzorg heeft een slecht functionerende wijze van facturatie te hebben. Als je dan als klant contact zoekt hang je eerst tijden aan het 0900-nummer  (met je mobiele nummer) want wie heeft er nog een vaste lijn tegenwoordig? Dat is in het klantbelang en heet persoonlijke benadering!
Mijn ervaring was na enkele malen dat de verbinding gewoon werd verbroken! Weg geld en ook geen antwoord dus! Vervolgens ben ik gaan zoeken naar een contactformulier.
Deze op de site van Anderzorg ingevuld en nu 2 maanden later krijg ik een deurwaardersbrief van Anderzorg en de mededeling dat ze mij hebben aangemeld bij 1 of ander wanbetalersbestand.
Even voor de goede orde: ik betaal altijd! Hoe vreemd is het dat ik nu vanaf december 1x een herinneringsbrief voor de premie van september 2011 heb gehad terwijl men de betreffende factuur nooit heeft toegezonden? In plaats van antwoord op mijn vraag om een factuur en betaalkenmerk krijg ik nu dus gegarandeerd extra kosten door een gebrekkige administratie aldaar.
Daar dit voor mij in 2 jaar de zoveelste aanvaring met de slechte dienstverlening is ga ik er nu ook voor zorgen dat dit aan de kaak word gesteld.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts