Puinhoop bij Inshared

16 september 2015

Ik had een schade waarbij de motor van mijn auto moest worden vervangen bij Inshared geclaimd. Ik heb nog nog zo’n slechte verzekeringsmaatschappij meegemaakt!!

In eerste instantie wilden ze me bij de schade-uitkering een aftrek van meer dan 1.200 euro toepassen omdat mijn auto méér waard zou zijn geworden. Let wel: het gaat om een auto die nog geen 35.000 km op de teller had. Die wordt juist minder in plaats van meer waard als je weet dat hij een schade heeft gehad, dat snapt iedereen, behalve Inshared!

Toen ik contra-expertise liet verrichten kwam er een rapport op tafel wat gehakt maakte van het standpunt van Inshared en vrijwel meteen gingen ze over tot betaling van het schadebedrag. Let wel: zonder de btw, dus daar moest weer extra over worden gemaild, want ik ben gewoon particulier.  Maar uiteindelijk werd oók die betaald.

Toen de rekening van de contra-expertise vergoed moest worden begonnen ze dáár weer over te bakkeleien. Nu ligt het bij de klachtenafdeling, want ik heb het helemaal gehad met Inshared.

Want wat blijkt ondertussen nu nog meer: ze hanteren bewust onwettige polisvoorwaarden en als ze daarop worden gewezen trekken ze zich daar niks van aan.

Ik krijg nu nog steeds van diverse afdelingen van Inshared emails waaruit blijkt dat ze daar volkomen langs elkaar heen werken en ze proberen nu MIJ hún fouten te laten oplossen, want ze hebben de uitkering op een verkeerde rekening gestort, ONDANKS dat ze het goede nummer VOORAF duidelijk hebben doorgekregen. Ze lezen daar gewoon niet!!

Tenslotte leggen ze de eigen polisvoorwaarden bewust in het nadeel van de verzekerde uit, ik vind het een flopverzekeraar van de bovenste plank!

Ik betaal liever méér voor een verzekering zonder ellende, dan minder bij Inshared en dat ik dan merk dat ze er alleen maar op uit zijn om mij een oor aan te naaien! Hoeveel schade lijdende verzekerden Inshared op die manier heeft ‘opgelicht’ is helaas niet te achterhalen.

Ik ga uiteraard weg bij deze klant-onvriendelijke verzekeraar die zich diep zou moeten schamen om ‘we all benefit’ in zijn logo te voeren!

J.Tulling Barendrecht

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts