DAS en Promovendum maken er volgens Kifid een zooitje van

2 mei 2024


Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.

Kwalijke praktijken en manipulatie, leugen en bedrog.


Het Kifid heeft de beide verzekeraars een veeg uit de pan gegeven omdat ze in de uitvoering van de door de consument gevraagde rechtsbijstand toerekenbaar tekort zijn geschoten. De consument was vanwege de belabberde zorg van DAS genoodzaakt om een advocaat in te schakelen en heeft daardoor een forse schade geleden. Op allerhande manieren heeft DAS de zaken tegengewerkt en vervolgens probeerde ze met leugens het eigen straatje schoon te vegen.


De uitspraak van het Kifid vindt u hier. Wat er niet in staat is wat iedereen kan verzinnen: het is een lange lijdensweg als je denkt goede rechtshulp te zullen ontvangen en je vervolgens door je rechtsbijstandverzekeraar misleid wordt. 


23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: