Super snel en handig een autoverzekering afgesloten.
De wettelijke bedenktijd was al verstreken en pas veel later ontving ik een bericht dat ze niet akkoord waren.
Zonder
enig
verder overleg of persoonlijk contact hebben ze de
premie verhoogd.
Ik heb toen zelf contact proberen te leggen maar telefonisch zijn ze totaal
niet bereikbaar of je hebt een
mega lange wachttijd.
Via chat werd ik
niet fatsoenlijk te woord gestaan, laat staan goed
geholpen. IK heb
3x een officiële klacht ingediend maar daar gaven ze
totaal geen reactie op, ook niet dus
binnen hun eigen gestelde termijn.
Maar wat ze wel deden: via mail mij bestoken met onterechte herinneringen en je kunt niet eens fatsoenlijk op de mail reageren want dat laat het systeem niet toe!.
Al met al; kom bij Allianz want we zijn goedkoop maar uiteindelijk waardeloze, irritante verzekeringmaatschappij en dat geeft daardoor alleen maar frustraties.
Ik ben inmiddels overgestapt en nu wel goed en correct geholpen plus dat ik ook een fatsoenlijk voorstel heb gehad.
Marco Elskamp
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl