Achmea Speciale Zaken stelt verzekerden opzettelijk bloot aan besmetting

11 januari 2022

Regels van Nivre, Verbond en overheid met voeten getreden

Ik heb van Achmea Speciale Zaken in verband met een eenvoudige verkeersschade de eis gekregen dat ik, nota bene alleen om informatie te geven, naar hun kantoor in Leiden moet komen. Deed ik dat niet, dan zou ik volgens hen geen medewerking geven en dan zou er geen uitkering komen. Vorige week heb ik over deze chantage een klacht geschreven op deze website.


Gisteren kreeg mijn expert van Achmea het bericht dat ze nog steeds vasthouden aan een bezoek in elkaars fysieke aanwezigheid, maar nu kon het ineens ook met video. Ik vind het hoogst apart dat de besmettingscijfers pan uitrijzen en compleet onbeheersbaar zijn, en dat Achmea dan tóch blijft doordrammen over een fysieke ontmoeting. Je weet immers nooit met wie je in een gesloten ruimte komt te zitten en of degene tegenover je niet toevallig gisteren besmet is geraakt. Die weet dat dan nog niet, maar tóch zou ik dan fysiek met zo'n persoon in gesprek moeten gaan.


Dat Achmea zich niets aan trekt van regels en aanbevelingen van overheid en andere beroepsinstanties vind ik van een gebrek aan respect getuigen voor hun klanten en voor de maatschappij. Als hun verzekerden besmet raken, dan scheelt het Achmea dus geen fluit, dit is toch compleet abject?


Sterker nog, door zo -tegen de regels- aan te dringen op fysiek contact stellen ze mij dus opzettelijk bloot aan mogelijke besmetting, dat is een strafbare overtreding!


Zijn ze daar zó arrogant dat ze denken dat de wet niet voor Achmea geldt? 


R, Sewbaransingh - Amsterdam


12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts