VCN handelt in strijd met de wet.

21 april 2013

Ik ben op 4 januari dit jaar aangereden door iemand die bij VCN was verzekerd. Dát heb ik geweten. Ik ben geen klant daar en ik zou het dus al helemaal niet worden. Ik heb zelden zo’n trage club gezien en het interesseert ze kennelijk niks als je door hun verzekerden wordt aangereden. Ik ben volkomen leek als het om de afwikkeling van dergelijke zaken gaat, dus ik heb een schadebureau ingeschakeld die de hele zaak voor mij geregeld heeft. Uiteindelijk kreeg ik pas 0p 14 maart mijn geld, maar ik moest het schadekantoor natuurlijk ook betalen.

Deze heeft herhaaldelijk om vergoeding van die kosten gevraagd, en VCN zei eerst niet te begrijpen waarvoor ik die kosten gemaakt had. Dat is natuurlijk al raar, want er stond duidelijk in de specificatie vermeld om wat voor soort kosten het ging. VCN weet dat natuurlijk bést, want dergelijke kosten staan duidelijk in de wet beschreven; een bepaald artikel voorziet gewoon tot vergoeding van die kosten, maar VCN bleef gewoon weigeren om die kosten te vergoeden.

Nu heb ik een klacht neergelegd bij VCN en hun reactie was de omgekeerde wereld! Ze vonden het belachelijk was dat ik die kosten heb gemaakt. Ze vonden het een aanfluiting van de goede naam van de verzekeringen dat mijn belangenbehartiger een rekening stuurde!

Ik vind het een slechte zaak dat een bedrijf de wet niet wenst na te komen als je als gedupeerde extra kosten moet maken om zaken te regelen waarvan je geen verstand hebt. Ik heb niet om die aanrijding gevraagd, het was hún verzekerde die dit heeft veroorzaakt. Dát is pas een aanfluiting voor het verzekeringsbedrijf!

Ik ga nu door naar het Kifid want zulke criminele verzekeraars moeten flink worden aangepakt.

F. El Abassy Gorinchem

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: