slechte beurt van ASR

12 juni 2013

Ik heb zeer slechte ervaringen met ASR Verzekeringen. Deze verzekeraar is in gebreke gebleven om een nieuw aanbod te doen bij de verlenging van de hypotheekrente en zij heeft, tegen alle regels in, eenzijdig een veel te hoog tarief in rekening gebracht!

Ook bij de afhandeling van de aflossing van mijn hypotheek is men ernstig tekort geschoten. In beide gevallen heb ik een klacht ingediend maar daarop werd door ASR geen enkele actie ondernomen, ondanks telefonische toezeggingen van o.a. dhr. Van der Geest.

Er wordt bij de ASR kennelijk volledig langs elkaar heen gewerkt. Na ruim twee maanden is men niet in staat gebleken om een eenvoudige administratieve handeling te verrichten. Met het incasseren van teveel geld is de ASR trouwens echter nooit te laat !!!

Wat een arrogantie, niets geleerd van de financiële crisis, de graaicultuur viert daar kennelijk nog hoogtij. Ieder normaal mens zou zich de oren van het hoofd schamen, maar het zal ASR een rotzorg zijn!

 

H.Wind

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: