Slapeloze nachten van Univé

24 juni 2013

Unive heeft ons slapeloze nachten bezorgd. Wij hadden een caravan op ons terrein staan, waar tijdens een storm een dakplaat op terecht is gekomen. De caravan hadden wij op zicht en was dus niet ons eigendom. De schade was aanzienlijk, mijn zoon kon de caravan dus in deze toestand niet teruggeven, dus de caravan moest door hem gekocht worden.

Unive beweerde ineens dat de caravan al in zijn bezit was toen de schade plaatsvond. We hadden echter geen koopcontract afgesloten en het kenteken was ook niet overgeschreven.  Univé wilde niet uitkeren ze beschuldigt ons nu van fraude en heeft ons uit de verzekering gegooid en aangemeld bij een instantie zodat niemand ons meer wil verzekeren.

We hebben drie jaar geleden een stormschade gehad, drie tot vier maal een tussenpersoon op visite gehad en uiteindelijk werd er doodleuk gezegd: sorry,maar volgende week heb ik een andere baan dus ik draag het over aan iemand anders. Gevolg: schade is nog steeds niet geregeld, doodmoe wordt je er van.  Maar wél ons beschuldigen van criminele activiteiten! Dit is wat er kan gebeuren als je 40 jaar trouwe klant bij Univé bent, dus ik waarschuw nu maar even. Daar plukt u dus de vruchten van…

l.van leeuwen

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: