SAA horrorverzekeraar

25 april 2014

Ik lees op deze website de ellende die mensen met SAA verzekeringen beleven.

Het is helaas nog steeds erbarmelijk met SAA. Toen mijn vrouw haar auto nog had, duurde het maanden voordat we, na enorm veel telefoontjes met hen te hebben gepleegd, de groene kaart ontvingen. En eigenlijk ontvingen we die dan rechtstreeks van de verzekeringsmaatschappij, omdat ik die dan maar ben gaan bellen. Toen haar auto de deur uit ging, duurde het maanden voordat we de juiste informatie doorkregen, waar we dus ook maanden om moesten vragen.

Op een bepaald moment een offerte gevraagd voor de verzekering van een andere auto, deze offerte netjes per email ontvangen en na de premie te hebben vergeleken, per email doorgegeven er geen gebruik van te maken, sturen ze me een rekening, omdat ze alles al in gang hadden gezet. De rekening was gedateerd nadat ik per email had doorgegeven dat ik er geen interesse in had.

Voorheen was Cinjee ook mijn tussenpersoon en moet zeggen nooit problemen met hen te hebben gehad. Sterker nog, Cinjee nam contact met me op wanneer er een verzekering mogelijk was die minder premie kostte en toch een vergelijkbare dekking behield.

We zijn nu hard bezig alle verzekeringen elders onder te brengen en de verzekeringsmaatschappijen hierover in te lichten, zodat ze weten wat de achterliggende reden is, van de overgang.

Wellicht een tip voor andere mensen die problemen hebben met SAA, maar neem contact op met de verzekeraar waar je verzekering is ondergebracht en breng hen op de hoogte van je problemen. Alleen op die manier kan SAA echt goed aangepakt worden.

En wellicht overbodig te melden, aangezien iedereen de zelfde ervaring heeft, maar ook ik werd steeds beloofd teruggebeld te worden. Wel, ik kan je zeggen dat ik heel veel belletjes hun kant op heb moeten doen, want ze schijnen een of ander probleem te heben met afspraken en terugbellen.

Om nog maar te zwijgen over de momenten dat ze me zeiden dat bepaalde dingen niet door hen zijn gezegd, terwijl ik ze notabene per email op die manier had ontvangen, maar dan had ik het waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd. Beetje moeilijk als woorden niet op een andere manier te interpreteren zijn. Je wordt gewoon voor leugenaar neergezet.

En ooit excuses ontvangen voor de stapel van ellende die ik al 3 jaar heb met hen ???  Wel nee, hoe haal ik het in me hoofd om daar überhaupt aan te denken.

Als ik dit allemaal ooit in boekvorm ga uitbrengen, wordt het een bestseller in het horror genre!

 

Richard Spek

10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
Meer posts
Share by: