Restitutie bij Centraal Beheer luchtbel.

16 juli 2013
Ik schrijf dan nu maar een klacht, want dit lijkt écht nergens op. Centraal Beheer moet mij ruim 500 euro terugbetalen, maar ondanks herhaaldelijke toezeggingen wordt een bedrag van € 507,12 maar steeds niet gerestitueerd. In plaats daarvan krijg ik wél veel aanmaningen over ditzelfde bedrag.Ik heb op 7, 10 en op 24 juni hierover gebeld. Ik heb nu zowel telefonisch als schriftelijk in totaal al viermaal opgegeven naar welk nummer de terugbetaling moet plaatsvinden. CB-medewerkers zeggen: “Dit is onze fout”, “het is hier een rommeltje na overstap nieuw systeem”, “u hoeft niets te doen, wij gaan dit herstellen”.

Nou, ik zie niets van herstel, mijn geld is nog altijd niet binnen. Geen reclame voor een maatschappij die op haar website roept dat ze de meest vertrouwde verzekeraar wil zijn!

A.M. de Ruijter

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: