Onderzoeker Avéro kiekeboe

8 mei 2013

Vorig jaar juli heeft een toenmalige kennis mijn auto verduisterd en later door het stelen van mijn huissleutel goederen uit mijn huis gestolen. De woonhuisverzekering loopt bij Avero, deze heeft eerst een expert van Dekra langs gestuurd. Enkele weken later kwam er een toedrachtsonderzoeker van Avero langs voor een interview. Ik moest elke pagina te paraferen en bij de laatste pagina te ondertekenen. Omdat ik een artikel had gelezen in de Telegraaf over het ondertekenen van zo’n interview zei dat ik hem het interview niet zou ondertekenen. Ook omdat een aantal voorstellingen niet zo zijn gegaan tijdens het interview en omdat er allerlei zaken zijn aangehaald waarvan ik vind dat ze niets te maken hebben met de toedracht.

Ik heb de onderzoeker verteld dat het niet in mijn polisvoorwaarden zat opgenomen om zo’n interview te ondertekenen. De onderzoeker zei dat hem daar niks van bekend was. Kort na de melding dat ik niet wilde tekenen hoorde ik als het ware mijn stem dubbel. Ik heb hem gevraagd of het gesprek werd opgenomen, waarna hij mij meedeelde dat dat niet het geval was. Wij hadden toen afgesproken dat ik enkele aanvullende stukken zou overleggen, waaronder kopieën van de bankafschriften van de aankopen. Dat heb ik diezelfde dag gedaan. Ik heb tot op heden niks meer vernomen over de zaak. Ik heb mijn tussenpersoon opgebeld om opheldering te vragen. Mijn tussenpersoon kon alleen melden dat het onderzoek op een speciale afdeling plaats vindt en die moeilijk bereikbaar zijn.

Ik weet totaal niet wat mijn rechten als leek zijn en waar ik naar toe moet. De zaak duurt nu al maanden. Ik kan de gebeurtenissen niet afsluiten en soms heb ik er slapeloze nachten van. Ik ben al meer dan tien jaar verzekerd bij Avero en nu pas voor het eerst een claim ingediend en ik voel me net een verdachte. Maar nog erger vind ik het feit dat ik volledig word genegeerd.

Y.Ikar…..

 

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: