Maffiapraktijken Centraal Beheer

12 februari 2019

Ik heb op 09-09-2018 schade gemaakt met mijn auto. Schade-expert langs geweest schade opgenomen (5000€) alles ging goed. Word ik gebeld heel onaardig door speciale zaken van centraal beheer meneer Vrieswijk. Paar vragen gesteld hoe en wat, alles uitgelegd zegt meneer Vrieswijk: wij gaan verder onderzoek instellen er word contact met u opgenomen. Nou prima, ik heb helemaal niks te verbergen.

Een week later word ik gebeld dat de eerste onderzoeker komt hij komt de schade meten bij mijn auto en dna afnemen alles gedaan komt meneer naar boven voor nog een paar vragen wat niks met de schade te maken. Ook helemaal niet aardig, en ik word behandeld net of ik fraude heb gepleegd ?????!!!!!

Een week later word ik gebeld door meneer Schotman van Schotman onderzoek of hij langs kan komen prima afspraak gemaakt. Paar dagen later komt meneer Schotman voor een paar vragen nou wat een eikel !!!! Ik word verhoord net alsof ik iemand heb vermoord. Vragen die niks met de schade te maken hebben, ik voelde me echt niet op mijn gemak. In het eindrapport word ik afgewezen door meneer Vrieswijk, omdat paar dingen onduidelijk waren over mijzelf (die helemaal niks met de schade te maken hebben).

Ik word op de volgende punten afgewezen.
– Ik wist niet de kilomterstand uit mijn hoofd
– ik heb niet voldoende meegewerkt.
– En ik ken de tegenpartij. Wat blijkt ik (mijn ex) heb 10 jaar geleden een auto gekocht bij hun maar op mijn naam maar hebben ze nooit iets over gevraagd.
De tegenpartij wordt wél uitgekeerd. Nu moet ik een advocaat inschakelen vanwege de maffiapraktijken van Centraal Beheer.

Pooja Manoe

10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
Meer posts
Share by: