Kletskoek van Nedasco assuradeuren

3 mei 2013

Toen mijn kind -nog een peuter- bij mijn vader op schoot zat trok hij onverwacht de bril van zijn gezicht waardoor deze kapot was geraakt. Ik kreeg toen ik de schade bij Nedasco claimde, een brief waarin stond dat er in de wet stond “dat je een risico aangaat als je een kind op schoot hebt”. En ze vonden dat er dan sprake is van een “sport en spelsituatie”. Daarom wilden ze de schade niet vergoeden.  Ik heb daartegen geprotesteerd maar ze bleven bij hun standpunt.

Ik vind het een slechte zaak dat een verzekeraar zich zo klant-onvriendelijk opstelt, want als verzekerde denk je daarvoor immers verzekerd te zijn als je een aansprakelijkheidsverzekering hebt afgesloten. Als ik op internet kijk zie ik wel meer voorbeelden van de ‘service’ van Nedasco. Ik zou andere verzekerden willen waarschuwen voor deze zogenaamde verzekeraar, want  ze blijken dus wel vaker consumenten te bedriegen met smoezen, enkel om maar niet te hoeven betalen. Ik ga in elk geval nu naar een eerlijker verzekeraar.

Gelukkig kwam ik uiteindelijk bij de schadecoach van deze helpdesk terecht, en nadat deze Nedasco een gepeperde brief had gestuurd gingen ze ineens over tot betaling. Maar ze vonden toch nog steeds dat er sprake was van een sport en spelsituatie als je kleinkind bij je op schoot zit, zo schreven ze.  Ze kunnen kennelijk niet toegeven dat ze kletskoek verkopen, maar ze gaan wél over tot betaling…..!  Voor mij hoeft zo’n onnavolgbare verzekeraar niet!

H.O. Groenlo

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: