Europeesche “oostindisch” doof!

18 juni 2013
Wij zijn 3 weken naar China met onze adoptiedochters geweest. We hadden er jaren voor gespaard en nu gingen we dan eindelijk een droomreis maken met de meiden!Helaas pakte dit anders uit…. Van de 3 weken zijn we 3 dagen niet ziek geweest we kregen na elkaar hoge koorts, diarree en spugen. Dit herhaalde zich steeds en met onze jongste belanden we  zelfs 1 dag in het ziekenhuis. We konden niks meer als gezin samen doen. We moesten elke keer met 1 kind -die zich net wat lekkerder voelde- op pad.

Dit was natuurlijk niet echt de bedoeling van deze reis! We wilden als gezin het geboorteland van onze kinderen ontdekken!

Na 2 weken wilden we eigenlijk naar huis, zo beroerd waren we. We zouden echter deze reis nooit meer kunnen maken, dus hebben we als gezin besloten om het af te maken. Thuis gekomen hebben we gebeld met Europeesche, waar we al jaren zijn verzekerd.

Europeesche wilde ons echter  geen enkele vergoeding geven, er was geen greintje begrip. Dit viel ons best rauw op ons dak. We dachten goed verzekerd te zijn maar, zo zeiden ze,  alleen als we eerder terug waren gekomen hadden ze de boel vergoed!!

Dit snap ik niet. Als ze wat redelijker waren geweest en een (kleine) vergoeding hadden gegeven waren ze minder kwijt geweest als dat ze een heel gezin terug hadden laten vliegen. Maar het ergste van alles vind ik dat wij er als gezin nog steeds niet zonder emotie over kunnen praten. Onze kinderen willen nooit meer terug naar hun geboorteland door de ervaringen van vorig jaar. Wij hebben dus nog steeds psychisch letsel van het gebeurde.

Het doet ons nog steeds veel verdriet dat er zo weinig begrip van de Europeesche Verzekeringen is gekomen.

Alice Hoogervorst

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: