Drie keer niks bij Driekleur verzekeringen

5 mei 2014

Ik heb in juli vorig jaar een aanrijding gekregen met iemand wiens auto bij Driekleur verzekeringen verzekerd is. Eigenlijk was dat toen nog van KlaverenStigter, maar sinds maart is het samengegaan met Driekleur, maar op hun website staat dat alles qua mensen en personen hetzelfde blijft. Nou, dat is dus heel erg verdrietig en gevaarlijk, want als je met het kantoor uit Spijkenisse  te maken krijgt beleef je dus de ellendigste dingen.

Op het aanrijdingsformulier was alles heel goed ingevuld, en de schuldvraag was daarmee overduidelijk. Als je vanuit stilstand wegrijdt moet je gewoon alle verkeer vrije doorgang verlenen, je mag daarbij niemand hinderen. Wat denk je?

VanKlaverenStigter, die van Delta Lloyd een volmacht heeft om zelf schades af te wikkelen, blijft tot drie keer zeggen dat ze op grond van de lezing van hun verzekerde, aansprakelijkheid afwijzen. Ondanks dat het aanrijdingsformulier duidelijk weergaf wat er was gebeurd, werd mij gevraagd of ik met getuigen kon aantonen dat ik geen schuld had. Kompleet de omgekeerde bewijslast dus. Let wel: dit vraagt zo’n ervaren schaderegelaar natuurlijk tegen beter weten in!

Ik heb toen Schadecoach ingeschakeld, maar daar was het eerst hetzelfde liedje. Eerst werd de zaak nog -zogenaamd- doorgeschoven naar Delta Lloyd, maar daar hebben we vervolgens twee maand niets van gehoord. Gewoon traineren dus! Pas toen de Schadecoach dreigde met een rechtszaak kwam er de volgende dag meteen een briefje dat er werd betaald. Toen kon het dus ineens wél! Als ze meteen netjes betaald hadden was de schade twee mille geweest, maar omdat ze nu de kosten van Schadecoach moesten betalen werd het bijna drie mille. Zo ga je toch weer fijn met de premies van je verzekerden om. Wie zorgt er nou voor dat de premie van autoverzekeringen omhoog moet?

Dus weet mensen: opgepast als je met Driekleur Spijkenisse  te maken krijgt, want het zijn eigenlijk oplichters. Ze kijken gewoon of je het erbij laat zitten, en pas als ze zien dat ze er niet onderuit kunnen gaan ze pas betalen. Bijna tien maanden na de schadedatum! Zo’n bedrijf schaadt de naam van de verzekeringsbranche!

H. F. – Almere

10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
Meer posts
Share by: