Univé lapt polisvoorwaarden aan haar laars

15 december 2012

Ik heb een waterschade gehad die door Univé werd afgewezen omdat het volgens hun polisvoorwaarden geen verzekerde gebeurtenis zou zijn. Mijn belangenbehartiger heeft enkele malen bij Univé geprotesteerd, maar Univé bleef bij haar standpunt. In de polisvoorwaarden staat heel duidelijk dat je een klacht bij de directie van Univé kunt deponeren als je het niet met ze eens bent. Dat wil ik nu dus doen, maar Univé heeft die mogelijkheid gepasseerd door er nu ineens een advocaat op te zetten!

Als je het met het standpunt van de directie niet eens bent kun je vervolgens ook naar het Kifid, zo staat er verder in de polisvoorwaarden. Maar om bij het Kifid terecht te kunnen, ben je verplicht om eerst de (interne) klachtenprocedure bij Univé  te doorlopen, anders nemen ze je klacht niet in behandeling. Doordat de directie van Univé  niet heeft gereageerd op mijn klacht hebben ze me tegelijk ook de mogelijkheid ontnomen om naar het Kifid te gaan. Eerst onterecht afwijzen, daarna niet meer (als directie) reageren en vervolgens óók nog de mogelijkheid van beroep blokkeren.  Univé heeft daarmee haar eigen polisvoorwaarden niet nageleefd Als dát de vruchten zijn die de klanten van Univé plukken, dan heb ik liever nepfruit!

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts