Storm in glas water bij Centraal Beheer

16 september 2012

Centraal Beheer gaat nogal onzorgvuldig te werk. Een windhoos in onze gemeente had schade veroorzaakt aan mijn opstal o.a. ruitbreuk. Centraal Beheer deed de schademelding in eerste instantie af met: U heeft géén glasverzekering afgesloten. De rekening van de glaszetter wordt u t.z.t. toegestuurd. Hierop heb ik contact gezocht met “Schadecoach”. Deze diende opnieuw de schadeclaim in. De tweede keer reageerde Centraal Beheer door te stellen dat plaatselijke weerstations geen windsnelheden die vergelijkbaar waren met een storm hadden waargenomen. Schadecoach heeft Centraal Beheer een mail gestuurd waarin een link naar het KNMI was opgenomen. In het betreffende artikel was duidelijk te lezen dat er een windhoos had plaatsgevonden. De schadeclaim werd alsnog toegekend. Schadecoach bedankt! De service en de snelle communicatie waren optimaal. Centraal Beheer: als er bij jullie twijfel is, neem ook eens contact op met de klant!

H.G. te Montfort

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts