Omgekeerde wereld bij Nat.Ned.

aug. 14, 2013
Nationale Nederlanden heeft ons twee jaar lang een verkeerde no-claim berekend. Wij hebben nu de lieve som van € 10.650,00 van hen tegoed. Nationale Nederlanden heeft ons een brief gestuurd dat het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt zou worden; gedateerd 30 juli 2013. Vandaag, op 14 augustus dus, nog steeds niets ontvangen.De afgelopen tijd hebben wij al 3 keer gebeld met Nationale Nederlanden.

Men gaat nu dus op 14 aug. 2013 wél weer het geld van onze rekening incasseren voor de verzekeringspremie, wat ook weer teveel is omdat men nog steeds de verkeerde premie berekent. Bij de klantenservice wordt je niet fatsoenlijk te woord gestaan terwijl wij nota bene om ons eigen geld vragen! Er is ook geen rente of wat ook maar bij berekend, maar voorlopig hebben we dus al twee jaar teveel betaald. Als wij niet op tijd betalen worden kosten en rente in rekening gebracht maar omgekeerd moet je dus maar zien hoe je het krijgt. Er wordt gewoon gezegd: belt u volgende week maar weer.

En dan zegt Nat. Nederlanden op haar website dat je een autoverzekering krijgt met tevredenheidsgarantie!

 

Tieneke Reid

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: