Blogopmaak

FBTO: gebed zonder eind!

jun. 15, 2013
Ik heb een mail naar FBTO gestuurd:

Na 3 keer 10 minuten gebeld te hebben met FBTO en 4 keer mijn nota ingediend te hebben bij FBTO ben ik er nu helemaal klaar mee! En dan schrijven ze op hun website: FBTO is goed bereikbaar!

De laatste keer dat ik belde werd mij verteld dat er geen bijlage in de email was gevonden. Nu kijk ik in mijn verzonden berichten en zie ik dat er duidelijk wel een bijlage bijzat en dat ik dus weer er achter aan moet voor niets.

Het verhaal:

Eind december stuur ik deze nota van mijn lenzen van Hans Anders in bij jullie via de website. Het is druk, dat begrijp ik, het systeem kan het niet aan en mijn nota raakt verloren. Eind januari zie ik dat er nog geen reactie is geweest op mijn nota. Ik besluit FBTO te bellen. Eerst is de medewerkster heel lang op zoek naar mijn gegevens en mijn nota en ze kan het niet vinden. Ze vertelt dat het door de storing kan komen. Dus wordt mij gevraagd om de nota opnieuw in te dienen. Na het telefoon gesprek stuur ik de nota weer in volgens alle regels die op jullie website staan.

Eind februari weer nog niks gehoord.

Eind februari bel ik weer FBTO om te vragen of jullie het goed hebben ontvangen. Nee niet goed ontvangen dus download de app maar en doe het via dat medium of stuur een email naar uitkeringen.zorg@fbto.nl.

Ik doe beide opties (zie deze mail hieronder) en weer geen reactie. Ik besluit maar WEER (derde keer) te bellen naar FBTO eind mei, duurde het weer 10 minuten en ik krijg te horen dat ik een mail heb gestuurd zonder bijlage. Toen keek ik in mijn verzonden berichten en vind dit onderstaande bericht terug MET bijlage eind februari!

Dus dit wordt de 5e keer dat ik dezelfde nota indien bij jullie. Ik vind dit een zeer teleurstellende service en ik vind dat er geen proactieve houding wordt gegeven van jullie kant. Ik ben inmiddels geen lid meer van FBTO en wat de service betreft is dat een goede keuze geweest.

24 mei 2013 kreeg ik deze mail terug: De nota die u heeft ingediend voor vergoeding heb ik erbij gezocht en in behandeling genomen. De vergoeding, conform de polisvoorwaarden, mag u aan het eind van volgende week op uw rekening verwachten. Ik bied u mijn excuses aan voor de trage afwikkeling van uw nota.

Nu, 15 juni, heb ik nog steeds niets ontvangen!

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: