FBTO blundert, maar een sorry? Ho maar!

mei 17, 2012

 

Ik heb een klacht over FBTO . Eerst lezen ze de stukken niet, vervolgens laten ze niets van zich horen en uiteindelijk registreren ze mij nota bene als fraudeur. En dat alles nadat er bij me was ingebroken en nadat ik bezoek gekregen had van een onderzoeksbureau. Vervolgens wilde men mij de nota van de kosten voor het onderzoek presenteren!

Uiteindelijk krijg ik na veel gemail eindelijk een mailtje (lees onderstaand bericht)  terug dat het een foutje was. Maar excusus? Ho maar. Zelfs de afdelingsmanager weet kennelijk niet hoe het hoort! En dan heb ik het nog niet over de manier waarop ze me via de telefoon te woord hebben gestaan, ronduit racistisch! Een hele slechte beurt voor FBTO in een zaak die nu al vanaf de Kerst duurt.

Geachte klant, 

In uw laatste mailbericht gaf u aan dat u FBTO reeds op 25 december 2011 op de hoogte heeft gesteld van de vermissing van de edelstenen. Wij hebben het dossier nog eens doorgenomen en in onze administratie bevindt zich inderdaad een mail van 25 december 2011, waarin u de vermissing van de edelstenen opgeeft. U verklaart in deze mail dat de stenen een waarde vertegenwoordigen van € 3.085,00. Ik vind het heel vervelend dat deze mail niet eerder door ons is meegenomen in de beoordeling van deze kwestie.

Op basis van deze gegevens blijkt dat u ons dus in een eerder stadium op de hoogte heeft gebracht van het verlies van de bewuste edelstenen. Ik zal daarom de fraudemaatregelen doorhalen. Ik kan helaas niet bepalen of de door u geclaimde goederen zijn gedekt op uw verzekering. Het dossier zal ik daarom opnieuw aanbieden aan de afdeling Schaderegeling. Ik heb deze afdeling bereid gevonden om uw dossier te beoordelen.

U ontvangt binnen 7 dagen  een inhoudelijke reactie op deze aanvullende schadepost.

 

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,

Achmea I Achmea Claims Organisatie
Afdelingsmanager Diensten

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: