ASR belazert de kluit

25 juni 2014

Eindelijk heb ik van de rechter gelijk gekregen in een slepende diefstalkwestie met verzekeraar ASR.

Er was een minigraver (waarde € 22.450,00) van mij gestolen uit een container die ook nog eens op een afgesloten terrein stond. Ze hadden het slot van de container opengebroken, toen konden ze de deuren gewoon openen en de shovel inladen in een bestelbus.

Toen ik de zaak bij ASR meldde zeiden ze dat er geen dekking voor dit geval was, omdat er geen braaksporen aanwezig waren aan de container. Dit stond zo in de polisvoorwaarden. Nu vraag ik je: waar heb je nu een verzekering voor? Als de toegang tot het terrein afgesloten was en óók de container op slot was, wát moet je als verzekerde dan nog méér doen om diefstal van je spullen  te voorkomen?

Er is toch braakschade als een slot opengebroken is en dit slot van de container was? Maar nee hoor, ASR draaide net zo lang totdat ik genoodzaakt was mijn gelijk bij de rechter te halen en een deskundige in de arm te nemen die het voor mij opnam.  Gelukkig dat Krantz en Polak voor mij tot het uiterste is gegaan.

De manier waarop ASR met haar klanten omgaat staat haaks op de Gedragscode Verzekeraars, maar daar veegt ASR haar kont mee af!

Ik vind het een schande dat een verzekeraar, nota bene tegen beter weten in, haar polisvoorwaarden uitsluitend in haar eigen belang uitlegt in plaats van in het belang van de klant. Het is dieptreurig dat je dan eerst naar de rechter moet voordat een verzekeraar uit zichzelf zo ver wenst te  komen.

Mensen, pas op voor ASR, want het is een oplichtersbende! Ze verdienen het niet om verzekeraar te heten.

H.O.P. te Culemborg

 

 

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: